27 Mayıs 2010 Perşembe

Oymak Başı Kadrinin Günlüğünü Yayınlıyoruz!!!

1. GÜN:


Sıçtığımın günlüğü,


Bugün Boğaziçi Oymağı’na oymakbaşı seçildim, çok mutluyum:) İlk icraatım turbanlı kızları oymağıma almamak olacak. Ayy çok heyecanlı! :)



2. GÜN:


Sıçtığımın günlüğü,


Çok mutsuzum :( YÖK başkanı büyük şef beni yanına çağırdı ve obamdaki turbanlı kızları rahat bırakmamı söyledi. Aramızda tam olarak şöyle bir diyalog geçti:


YÖK başkanı: Napıyon lan okulda, kızları rahat bırak! Senin gibi oymakbaşını …….!!
Kadri: Valla ben bir şey yapmadım büyük şef, Eğitim Fakültesi Oymağı’nın yediği bok bu.
YÖK başkanı: Hadi lan, …………! …………..?!
Kadri: Asıl ben seni ………….! Eğitim Fakültesi Oymağı’nın da …………..!!
YÖK başkanı: Seni oymakbaşı yapanın da ……………..!!
Kadri: ……………………….!
YÖK başkanı:………………….


Ne yapayım sevgili günlük, ben de göt korkusuyla biricik Eğitim Fakültesi Oymağı’mı sattım. Ama çok zekiyim değil mi? :) Turban yasağı sıçtı sıçar. :(


3. GÜN:


Sıçtığımın günlüğü,


Bugün Kadri kıymet bilmez Kilyos Obası’nın yavru kurtları beni çok üzdü. :( Neymiş otobüsleri eskiymiş, göt göte gidiliyormuş, habire kaza oluyormuş, çift akbil basıyorlarmış, Kilyos çok uzaktaymış, hiç etkinlik gitmiyormuş! Kilyos Obası bana baş kaldırdı sevgili günlük! :( Ben de açtım ağzımı, aramızda şöyle bir muhabbet geçti:


Kadri Kıymet Bilmez Kilyos Obası: Hocam her gün altı lira veriyoruz, kaza korkusuyla biniyoruz otobüslere. Her gün…
“BEN” : Sıçtığımın Kilyos’uyla uğraştırmayın beni! Oturun götünüzün üstünde!
KKBKO: Hocam, niye küfrediyorsunuz?
“BEN” : Ben küfretmedim, bir gün küfredersem onu mutlaka tanırsınız!
Nası laf ama..Hay ağzımı öpeyim sevgili günlük! :)


4. GÜN


Sıçtığımın günlüğü,


Bugün yine oymağıma nur dağıtmaya devam ettim. İki sene önce Yapı İşleri Obası’nda paraları cukka etmekten hüküm giyen yavrukurdum Şahin Öztürk’ün elinden imza yetkisi alınmıştı. Yavru Şahin’e haksızlık etmişlerdi. Benim oymağımda haksızlıklara yer yoktur. Hemen oymak başı olmamdan yararlandım ve Şahini tekrar Yapı İşleri Obası Başkanı yaptım. Hem zaten aldığı ceza o kadar da fazla değilmiş: 400.000TL. Obamda yapacağım yeni binalar için sıraya soktuğum, Şahin’in müteahhit arkadaşları cezanın yarısını ödeyiverdi. Çok seviyorum bu çocukları, canlarım benim! :)


5. GÜN


Sıçtığımın günlüğü,


Benim yavrukurtlarım aç geziyormuş da haberim yokmuş! Bu yüzden tüm yardımcılarıma, danışmanlarıma ve Öğrenci İşleri yavru kurdum Zeynep’e döner sermayeden bol kepçe koydurmaya karar verdim. E, bunların işleri çok zor tabi, benim gibi bir oymakbaşının bokunu temizlemek kolay mı? :) Bunu düşünerek ekstra cukkalarını 5 misline çıkardım. Bol yoğurtlu, oh! He, bi de geçen gün aklıma oy almak için zam sözü verdiğim fakir öğretmenler geldi. Bunun için de cin bir fikrim var :) Eskiden 3 danışman kurdum vardı, bunları 8 yaptım, yine yetmiyor en iyisi Bu fakir öğretmenleri de danışmanım yapayım.. Ama o zaman da çok para vermek gerekir.. Amaaan cebimden ödemiyorum ya, ne olacak... Of çok kafam karıştı! En iyisi yatayım ben… Yarın görüşürüz.


6. GÜN:


Sıçtığımın Günlüğü,


Biliyorsun bizim oymakta bir sürü çıkıntı hoca var, bu çıkıntı kurtlar kendileri çıkıntılık yapıkları yetmiyormuş gibi derslerde öğrenci kurtlarına da çıkıntı fikirler aşılıyorlar. Neyse ben çok demokrat bir oymak başı olduğum için buna ses çıkarmıyorum. Ama medyanın ağzı torba değil ki büzesin. Bu çıkıntılar Yeni Çağ gazetesine haber olmuşlar, gelip bana ağlıyorlar. Neymiş, kınama yazısı gönderecekmişim. Aman ne uğraşacağım bunlarla, giderim bebekte iki bira çakarım daha iyi, üç bira mı çaksam… gene kafam karıştı. Neyse ben de yolladım mevzuuyu senatoya... Eee tabi senatodaki yavrukurtlarım beni kırmadı, bu konu da burada kapandı.. Eee çıkıntılık yaparken düşünselerdi canım, Burası koskoca Boğaziçi oymağı, çıkıntıları koruma obası değil! Off çok komiğim ya ben :)


7. GÜN:


Sıçtığımın Günlüğü,


Oyh, çalışmak insanı yoruyor. Hiç işim yokmuş gibi hayallerimin Boğaziçi oymağına uymayan bir grup cibiliyetsiz yavru kurtla uğraştım.


Oymağıma teşrif eden büyük patronları protesto ediyorlardı: Neymiş Üniversite sermayenin değil, öğrencilerinmiş, obalarında patronları istemiyorlamış , yok artık daha neler! Ben de yapışırdım cevabı, dedim siz bu oymağın yavrukurt profiline yakışmıyorsunuz, bu işin sonunda oymaktan atılmakta var ! Sonra da patronların toplantısını rektörlük binama aldım.


Sevgili günlük, sanki ben eski ODTÜ obasından değilim, sanki ben 68 kuşağında izcilik yapmadım. :(


8. GÜN


Sıçtığımın Günlüğü,


Bu oymağında benden önce dönen dolaplar beni çok gıcık ediyor! Orhan Pamuk’a doktora vermişler yaa.. Orhan Pamuk kim ha kim, otursun anca uzun uzun cümleli kitaplar yazsın, hayır okuyorum laf sokiym diye, bi bok anlamıyorum ki! Bu da yetmezmiş gibi, sağda solda ne kadar ermeni, ermeni fanatiği, ermeni-sever varsa hepsini toplayıp konferans yapmışlar :(
Ama ben yapacağımı bilirim! En son darbelerin fatihi kenan paşanın aklına gelen cinlik benim de aklıma geldi. Ne yaptım biliyor musun?? İşime gelen herkese doktora vermeye karar verdim. HA HA HA Korkun benden, ben dememiş miydim bu oymağın alnındaki kara lekeleri tek tek temizleyeceğim diye.. Bundan önceki yönetimler bunu akıl edememiş olabilir, boşuna oyalandı salaklar, neymiş illa boğaziçiyle ilgisi olanlara doktora verilecekmiş. Ne gerek var bee. Burası benim oymağım, kime istersem ona veririm doktora! Aslında oymak Ayşe’nin yanında genç bir yavru-dekanken Ergenekon’a CD koleksiyonuyla destek olan Fazıl saya doktora verilmesinde bir takım katkılarım olduğunu inkar edemem :). Oymak başı olur olmaz da, Türk balesine yaptığı katkılar dolayısıyla Türkan Saylana, soldan sağa keskin bir dönüş yapan Mikis Teodorakise verdim doktorayı gitti. Şimdiki doktora listem ise şöyle, çok hoşuna gidecek :):


· Sol gösterip sağ vurmayı bana öğreten “mağdur” Deniz Baykal
· Büyük yazar ve sevgili ırkdaşım Yılmaz Özdil
· Örnek kahramanım Kemal Alemdaroğlu
· Yazılarıyla bana yol gösteren Emin Çölaşan
· Beni benden alan oryantal Asena :)
· Yönetim tarzına hayran olduğum Vladimir Putin
· Her zaman haklı çıkan Aziz Yıldırım
· Noolur ne olmaz Mustafa Sarıgül


9. GÜN :


Sıçtığımın günlüğü,


Bunlar beni salak zannediyor.. Ben ki kara lekeleri temizlemek için o kadar uğraşıyorum,gelmişler bana ikinci ermeni konferansı yapıcaz diyorlar. Hani onları 3 aydır konferansı boğaziçi oymağında yapamasınlar diye oyalıyorum ya , sonunda onları engellemeyi başardım ! Gidip Sabancı’da yapacaklarmış, bu sefer de tutturmuşlar logomuzu kullanıcaz diye. Neyse ki ben çok cinim. Dedim rahat olun burası demokratik bir oymak ben hemen senatoya bildiriyorum. Ama bilmedikleri bişey vardı: SENATO ‘BEN’İM !! :)


10. GÜN:

Sıçtığımın günlüğü,

Bu sıçtığımın veletlerine ağzının payını vermek farz oldu. yahu biz onlara ekmek bulmaya çalışıyoruz, onlar gelmiş kapımıza düdük çalıyo. ya bırak allanı seversen! şu son kahve tayfasını, çayhane midir nedir, söyledim, çektiler disiplin kuruluna. pazartesi bi güzel benzetsinler de bakalım gıkları çıkacak mı. :) olm, sen kim koskoca ceo'ya kafa tutmak kim lan! Biz de solcuyduk zamanında, hala da öyle bi yanım var bence. ama ona buna bağırsam çağırsam nolacaktı? asistan odasında bokumun üstündeki sinekleri sayar olurdum hala. işi bilicen olum, sol gösterip sağ vurucan. bi de afiş asmışlar 7haziran 13:30da eylem yapacaz diye. vız gelir tırıs gider. icabında onlara da çekeriz bi kurul, nolcak.

12 yorum:

  1. iddialar vahim.

    YanıtlaSil
  2. Helal olsun, bu günlük yayınlanmakta geç bile kaldı. Olsun geç olsun güç olmasın.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. cafcaf dergisi kadar komik olabiliyorsunuz maalesef. levent kırca bile sizden daha iyiydi.

    YanıtlaSil
  5. bence burada güldürmeye çalışılmamış zaten bişeyler anlatılmaya çalışılmış.ve oldukça ciddi meselelere benziyor.

    YanıtlaSil
  6. Ah Kadri! Boğaziçi'nin Kadri'ni kıymetini bilemedin Kadri...

    YanıtlaSil
  7. Kadri sen fanisin Boğaziçi Baki Kadriiii!

    YanıtlaSil
  8. komik olmadığının farkındasınız değil mi? Ayrıca ne zamandan beridir cemaatin iddialarını boktan mizah süsüyle vermek solculuk oldu ben onu kaçırdım.

    bir de ne lan bu bira çakmak suç mu? Dincilere asker oldunuz iyicene.

    YanıtlaSil
  9. solcuların kaderi bu kadri naparsın,onlar etmiş sen etme kadri YAVRUM KADRİ

    YanıtlaSil
  10. dincilere kurban ol sen kadrinin yavsa.ı suçmuş oymak başımız öyle diyor, başımın oymak başı

    YanıtlaSil
  11. bu okulda en çok y.alancıları seviyorum. çünkü çok sevimliler. her türlü toplumsal hassasiyetten bir rant olanağı çıkarmayı başarabilen böyle bir kafa değil okulda ülkede yok. esnaf kafasıyla tükkanının önünü kesene efelenmeleri yok mu hele! yemin ediyorum içimi eritiyor.
    aynen devam, size değil sizi adam yerine koyan solculara kızmak lazım.

    YanıtlaSil